Type: Homestay / Guest House / Apartment  

Location: Taman Impian Putra, 43000 Kajang, Selangor


Person to contact: Hafiz Kadir 

Telephone No: 6013-4352443

Whatsapp: click here

Payment: Cash & Online Transfer

Remark: 

Image may contain: one or more people and text

 ' *HOMEstay HKG @Bangi Kajang* '


SIAPA YANG PERLU DUDUK DEKAT SINI ?
====================
 Mama dan Papa yang bawak anak2 untuk Short Vacation tapi takde masa..
 Mama-mama dan papa yang nak bawak anak-anak main air di Bangi Wonderland.
 Yang datang dari jauh mencari penginapan dengan harga SPECIAL
 Yang nak konvo di KUIS, UKM, UNITEN, UNIKL dan sebagainya.. haa nie la..
 Yang ade bisness meeting, mai sini je.. murah pun murah kan.

HOMESTAY CANTIK MACAM NIEE MAHAL KE ?
====================
 Nak kata mahal, tak mahal pun. Cer PM untuk dapat kan harga yang special. SERIUSS tak tipuu !! Tapi harga memang berpatutan sangat-sangat.
 Untuk weekdays RM1xx dan weekends RM1xx.. Tapi sy bagi special discount *SEKARANG! *. Cepat PM 😘

*ALL NEW FURNITURE*

...
...

 House Details:
Medium Level
3 Bedrooms, 2 Bathrooms
955 sqft

 Facilities:
24 hours security
Surau
Playground
Multipurpose Hall

 Nearby:

Exit from Putra Mahkota toll (PLUS)
KUIS
School (SK & SMK)
Mosque
Klinik Kesihatan Bandar Seri Putra
McD, KFC, Pizza Hut, Domino Pizza etc
Tesco
*Bangi Wonderland Theme Park*

 Access:
🚗 5 min to Bangi Wonderland Theme Park
🚗 10 min to Bandar Baru Bangi
🚗 20 min to Putrajaya
🚗 25 min to KLIA
🚗 30 min to Seremban (PLUS)
🚗 30 min to Kuala Lumpur (PLUS)

...
...

Waze/ Google Map:
Pangsapuri Putra Impian
Taman Putra Impian
Bandar Seri Putra

Hafiz Kadir
📲Call/whatsapp : 013-4352443
📲Call/whatsapp : 013-4352443
📲Call/whatsapp : 013-4352443